EXCHANGE LINK

hye kawan-kawan.. jom exchange link.. untuk menambah kenalan, bertukar cerita dan ilmu.. i'll follow you back..

17 June 2016

My Big Day

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Pepagi nie rajin lak nak hupdate pasal wedding aku.. tak leh move on lagi walaupun banyak kali tengok gambar kawen.. hahahha seriusly, for those yang belum kawen n akan berkahwin, once korang da kawen, excited tu lain macam taw.. hahahha ase nak sanding lagi.. wakakakak

ok.. now aku nk kongsi gambar-gambar kawen aku.. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..


yang pakai baju warna merah tu yang banyak tolong aku dari segala hal.. thanx a lot my dear BFF love you.!!!!! #muahciked


antara sepupu-sepupu yang datang.. nampak muda kan semuanya..


keluarga belah shuben aku..


see.. mana ade nervous..relax je tu.. hahahhaha


time nie aku perati je shuben aku nie.. mase ustaz nga ceramah, kemain fokus die pandang muka ustaz tu.. hahahah


time nie aku da rasa lain macam.. part sedih bila aku dengar ayah aku sebut nama aku.. ku tahankan saja air mata nie..


dan aku pown menjadi miliknya.. hehheh terima kasih my dear Muhammad


Aamiin ya rabbal alamin.. semoga dipermudahkan kehidupan mendatang..


aku terima nikah... dengan mas kahwinnya RM300 tunai.. 



shuben aku nie penyegan.. nak shoot atas pelamin pown kemain segannya.. hahaha almaklumlah depan tu ramai penontonnya..


belah kiri mak mertua shuben aku a.k.a mak aku.. belah kanan mak mertua aku a.k.a umi shuben aku..


muka ceria kan? opkos la.. gua da kawen bro.. hahhahahaha hai en suami.. 



my lovely family.. ade dua orang je adik aku takde.. sorang kat Mesir.. sorang lagi time nie xtaw mne pegi dia.. hahahah



yang nie lak,keluarga baru aku.. ^_^

now.. aku hupload gambar-gambar sepanjang majlis okay..






















thanx bebanyak katkorang-korang yang datang..

meh kita tengok gambar pengantin lak.. hehehehe














yeayyyy nak sanding lagi... hahahahah tunggu belah laki lak.. jemput datang ye.. 11hb September 2016..

Selamat berpuasa semua..!!!

xoxo,
rabiatulainihashim

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Saya.Like Kalau Suka.♥

No comments: